A esperanza do mar

 

 

 

 

A esperanza do mar


Cansadiña de esperar,
camiñei sen rumbo fixo,
encontrei unha alta rocha,
que me fixo de cobixo.

O eco, que dela saía,
moitas cousas me decía,
mais eu non podía oíla,
porque o meu pensamento
voaba máis alá do firmamento.

Cos ollos postos no mar,
pensaba no meu amor,
que nun barquiño marchou,
e nunca máis aquí volveu.

Ondiñas, ondiñas, ondas,
ondas que vos mo levastes,
decídeme por caridade
¿onde foi que mo deixastes?
¡levádeme a súa veira!
ou traédemo para aquí
que eu adoezo de pena,
eu sen el, non sei vivir.

 

Fina Álvarez

(Grupo Poético Brétema)

 

4 comentarios:

Elisa Rodríguez dijo...

Maravillosa esa entrañable y maternal sensación de amor y cariño. Un beso, Elisa.

Pilar García Piñeiro dijo...

Precioso Fina y comparto el comentario de Elisa.
Un beso. Pilar

Anónimo dijo...

Fina, en cualquier lugar que se encuentre te estará escuchando y tus súplicas nunca serán vanas. Ceneme

Anónimo dijo...

Fina, en cualquier lugar que se encuentre te estará escuchando y tus súplicas nunca serán vanas. Ceneme

Publicar un comentario

" Piensa si lo que vas a decir es más hermoso que el silencio"

Powered by Dhn © 2008-2009 Grupo Brétema • Agrupación Poética Brétema de Vigo • Grupo Brétema
La Agrupación Poética Brétema de Vigo, Se reserva todos los Derechos.