DA BRÉTEMA NACIN

DA BRÉTEMA NACIN



Eu levo dentro do peito

os meus versos moi metidos,

nun pozo eu os gardo

como un tesouro querido.


Mesturados teño moitos

e con traballo os quito,

para facer un regalo

a estes os meus amigos


Gústame recitalos todos,

antes teño que escribilos

dándolles forma axeitada

para poder corrixilos.


Ós meus queridos poetas

que o meu traballo escoitan,

quero deixar esta aperta

plasmada entre as miñas notas.


Recibíronme sen máis

Déronme un lugar na horta

Onde plantan a semente

Para faceren tantas obras.


Os venres son para min

Como para o pescador a dorna

Eu por fin teño poetas

que as miñas verbas escoitan


A todos meto no peito

mesturados por igual,

cada verba que eu escriba

vanas todas escoitar .


Gardo tódolos meus versos

como escritora que son

O grupo "Brétema" deume

Un nome como blasón.


Teresa Cariño

1 comentario:

Anónimo dijo...

¡Gúau! por Teresa, que preciosidad, muchas gracias, por lo que a mí respecta y al resto de la comunidad. Felicidades. Ceneme

Publicar un comentario

" Piensa si lo que vas a decir es más hermoso que el silencio"

Powered by Dhn © 2008-2009 Grupo Brétema • Agrupación Poética Brétema de Vigo • Grupo Brétema
La Agrupación Poética Brétema de Vigo, Se reserva todos los Derechos.