NA NOITE DOS TEUS OLLOS


No meu andar vou indo paso a paso

de cando en vez, mais lento no camiño

por eses treitos cheos de lembranzas

de tantos que xa non veñen comigo.

O vento que remexe entre os piñeiros

batía contra o inverno escurecendo

polos regos da chuvia van caendo

da miña soidade os meus suspiros.

Agárranme do peito as señardades

marchando ao meu carón, cal desafía

en desta dor de ausencia que me foi

coma ei de sosegarte meu sentido.

Aquel meu doce ollar onde te fuches

so abraias trala néboa acotío

de aquel estrelecer na miña vida

daquel lume de amor so queda frío.

Un tempo que me experta preguiceiro

pechándome a gaiola dos meus soños

encadeando feitos mergullados

seméntanme a desgana nos miolos.

Apártame cal fose un garabullo

e déixame sen grima o corpo todo

como unha folla mucha que rebola

vaime estibando o vento neste encoro.

Xeándome esta neve esta friaxe

nesta bola de lixo fedorento

onde o teu lume amor xa non atopo

na noite dos teus ollos

vou morrendo.

 

Isaura Lago Álvarez

Grupo Poético Brétema

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

" Piensa si lo que vas a decir es más hermoso que el silencio"

Powered by Dhn © 2008-2009 Grupo Brétema • Agrupación Poética Brétema de Vigo • Grupo Brétema
La Agrupación Poética Brétema de Vigo, Se reserva todos los Derechos.