TI E EU, E NÓS E VÓS

TI E EU, E NÓS E VÓS

 

Somos nós, nós os poetas,

noitedumes, mañás claras,

somos choivas, somos soles,

ceus azuis, nubes raudas.

 

Voamos cal bolboretas

polas flores abraiadas

e deixamos nos espiños,

nosas almas mergulladas.

 

Pétannos no corazón

sentires que nos reclaman,

que nos afogan por dentro,

inquedanzas que nos chaman.

 

Ti e eu nesa procura,

compañeira nas andanzas,

ti e eu, e eu e ti,

sempre ó carón da palabra.

 

Sempre fiando cas verbas,

as nosas mellores armas,

espallando en cada prego,

unha ledicia... unha mágoa.

 

Ti e eu, e nós e vós,

dende Brétema, en xuntanza,

treito a treito, día a día,

nas leiras da poesía,

xuntos na mesma lembranza.

 

Isaura Lago

 

 

2 comentarios:

teresa cariño dijo...

Que delicia Isaura ver como relucen tus dones de Poeta,besiños teresa

Anónimo dijo...

Isaura, gracias por caminar con nosotros en busca de esa complacencia mutua de participar a todos como sientes.

Publicar un comentario

" Piensa si lo que vas a decir es más hermoso que el silencio"

Powered by Dhn © 2008-2009 Grupo Brétema • Agrupación Poética Brétema de Vigo • Grupo Brétema
La Agrupación Poética Brétema de Vigo, Se reserva todos los Derechos.