Podería

Podería

 

Podería escoitar os teus versos podrecentes

e facer con eles un pano pra limpar as bágoas

dos deuses que veneras;

podería... mais non quero facelo

 

 

Podería ter mágoa por ti e deixarte vivir,

enganado, coma sempre...

Podería, cicáis podería...

mais non podo facelo

 

Podería rachar o tempo en anacos

e bicarte mais aló de toda dúbida

Podería... pero entón xa non sería eu,

teu amigo, senón un esprito, unha pantasma do

teu mundo de estadeas

 

Podería... si!... quizais podería...

 

Manoel Xosé

 

 

 

 

 

 

4 comentarios:

Anónimo dijo...

He posibel que ti poidas facer un pano con versos podrecentes, mais eu non poido.Tampouco podería ter magoa de unha persoa e tela enganada, non creo poder rachar o tempo, porque a flecha do tempo non a esnaquiza naide. Ceneme

Anónimo dijo...

Que decir do poema? Enigmático, estrano e interesante. Seguramente responde a unha realidade demasiado cruda. Trasmite diversas sensacións en cada persona que o lee. Dá para moito

Anónimo dijo...

Desprende el poema un aroma de lealtad y apoyo sincero. Mi interpretación de estos versos es que creo advertir que la persona que inspiró el poema tiene a su lado a un buen amigo y un buen poeta.

Teresa

Reina dijo...

Me recuerdan las palabras de un amigo que extraño mucho...
Confieso que tuve que pedir ayuda con algunas palabras que me costó entender...
Sólo me faltó ESTADEAS me la podrías traducir ?
Es hermoso...!!!

Publicar un comentario

" Piensa si lo que vas a decir es más hermoso que el silencio"

Powered by Dhn © 2008-2009 Grupo Brétema • Agrupación Poética Brétema de Vigo • Grupo Brétema
La Agrupación Poética Brétema de Vigo, Se reserva todos los Derechos.