Pombiña nova

 

Pombiña nova

 

Pombiña nova, de alas longas

Fuxindo sempre, a outros lares

Quero ser paxaro hoxe

Voar ó teu carón para bicarte.

 

Cumpres vintenove anos,  miña filla!

Soíña, sen a túa nai...

Lonxe estas, naqueloutra patria

Pombiña, torna o teu lar!

 

Cando nacestes meu ben

a miña ialma estoupou de amor

e cada ano que pasa

medras no meu corazón.

 

Tres rosas ten o meu lar

Cada unha da o seu arrecendo

De mañanciña con amor as rego

Para que non se mouchen có tempo

Pombiña, pombiña nova, torna ó teu lar

 

María Teresa Cariño Davila

 

1 comentario:

Anónimo dijo...

Teresa, llena de ternura y de amor hacia las flores de tu jardín. As pombiñas voan alto e xa custa moito miralas. Fermoso, moi fermoso. Ceneme

Publicar un comentario

" Piensa si lo que vas a decir es más hermoso que el silencio"

Powered by Dhn © 2008-2009 Grupo Brétema • Agrupación Poética Brétema de Vigo • Grupo Brétema
La Agrupación Poética Brétema de Vigo, Se reserva todos los Derechos.