A UN NETO
A UN NETO

Teño un neto churrusqueiro
que non me pide xoguetes,
quere contos felices,
eu doulle “carrete”.

- Avó, cóntame contos
que non sexan de guerras
senón de tempos felices
que coñeciches na terra.

-¡Ai, querido netiño!,
eu non che son contacontos,
os que os contan son uns listos
a quen escoitan outros tontos.

- Prométenche venturas,
benestar, riquezas,
non sabes para quen falan,
para ti non, con certeza.

- Eu  trabálloche  arreo,
sen parar, con meu esforzo,
eles falan e falan
de falar non quedan corto.

- Polo que, querido neto,
mellor douche un xoguete,
non é o que ti queres
é no que teño mais creto.

Santiago González Brañas
Grupo Poético Brétema

1 comentario:

ceneme dijo...

Siempre genial, amigo, en esa conversación "co neto"

Publicar un comentario

" Piensa si lo que vas a decir es más hermoso que el silencio"

Powered by Dhn © 2008-2009 Grupo Brétema • Agrupación Poética Brétema de Vigo • Grupo Brétema
La Agrupación Poética Brétema de Vigo, Se reserva todos los Derechos.