Terras de Ourense


Terras de Ourense

Altos montes galegos
señor do tempo, inefábel trafego
lares brillantes de indómito andar
pola túa senda vin aos paxaros piar.
Polo teu ventre vai o río cantando
polas túas veas vai o vento zoando
vin nas túas ondas a doce estrofa miña
a carón dun val, coa fragancia das verdes viñas.
Señor, que fixeches estas terras caudalosas
tan mestas, terras antergas e tan fermosas
polo seu rueiro eu sei ir mentras miña alma pense
miña alma e meu corpo serán sempre de Ourense.

Mario Camean García

(Ourense)


2 comentarios:

ceneme dijo...

paréceme moi ven que cantes os montes, os ríos, o vento, os rueiros y a fermosa terra de Ourense. Ven vida a esta portada

Unknown dijo...

Moitas gracias alégrome lle gustara este poema, un saúdo.

Publicar un comentario

" Piensa si lo que vas a decir es más hermoso que el silencio"

Powered by Dhn © 2008-2009 Grupo Brétema • Agrupación Poética Brétema de Vigo • Grupo Brétema
La Agrupación Poética Brétema de Vigo, Se reserva todos los Derechos.