PREGUNTO SI ESTOU VIVO

PREGUNTO SI ESTOU VIVO

 

Pregunto si estou vivo

ó Cosmos que me leva...

E preguntando sigo

se acaso morto estou

a ese Cosmos vello

que, ausente de palabras,

empúrranos a morte.

 

Soñar durante o día

os soños da noitiña,

e nesa noite escura

deixar que veñan presto

lumieiras prodixiosas

no limpo amencer.

 

Vivir... Morrer... Soñar

a dúbida antiga

dun Hamlet coxigoso.

 

Importa si estou vivo

o acaso morto estou?

Soamente son pantalla

que enfronta seu contrario

e nela se verá

se hai luz aló no Oriente

ou só escuridade

 

Xosé Carlos O'Framinor (+)

(Primera Antología del Grupo Poético Brétema)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

" Piensa si lo que vas a decir es más hermoso que el silencio"

Powered by Dhn © 2008-2009 Grupo Brétema • Agrupación Poética Brétema de Vigo • Grupo Brétema
La Agrupación Poética Brétema de Vigo, Se reserva todos los Derechos.